Stare dzieje, Nowe początki.

Witam Was bardzo serdecznie na moim blogu.

 Niektórzy z Was zapewne znają mnie z poprzedniego bloga, który szczerze mówiąc nie wypalił, ale myślę, że tym razem wszystko wyjdzie jak najlepiej.

Jak pewnie zdążyliście zauważyć będzie on poświęcony tylko i wyłącznie książkom, które uda mi się przeczytać. Mam nadzieję, że spędzicie miło czas tutaj. Możecie sami mi nawet proponować książki, które chcielibyście, żebym przeczytała i dała o niej recenzje. Pojawią się tu również nowości, o ile uda mi się jakąś zdobyć, ale na to przyjdzie czas.

Jeśli chce ktoś poznać moją twórczość, zapraszam na swojego Wattpada, a pseudonim, którym się posługuje na nim to: aniela_1234. Co prawda, nie ma tam za wiele moich prac, ale mam nadzieję, że się komuś spodoba.

Prowadzę również Fanpage'a na Facebook'u o dokładnie takiej samej nazwie jak mój blog, na którym znajdziecie, kilka pozycji, które przeczytałam w ubiegłych latach. Oczywiście jest ich o wiele więcej, ale postaram się uzupełnić to w najbliższym czasie.


A tym czasem do zobaczenia wkrótce.

Aniela

Popularne posty z tego bloga

Colleen Hoover - Losing Hope

Maggie Stiefvater - Niepokój

Colleen Hoover - Hopeless