MISYJNE SZALEŃSTWO - STYCZEŃ 2017

Nowy rok, to też nowe postanowienia, dlatego też postanowiłam wziąć w udział w jednym takim postanowieniu. Oczywiście zawsze początki są trudne, ale od czegoś trzeba zacząć. Moim pierwszym zadanie, które odbyło się w styczniu było:

 Wykonałam tę misję z wielką radością, ponieważ miałam już książkę, która odpowiadała podanym kryteriom. Była nią książka Maggie Stiefvater - Drżenie, a link do recenzji znajdziecie w tym poście pod spodem.


 To jedna z wielu książek, która się zakwalifikowała do zadania. Niektóre z propozycji znalazło się w grupie. Jedne mnie zaciekawiły, inne nie koniecznie. Myślę, że jednak wielu z Was moja propozycja również przypadnie do gustu, więc zachęcam do przeczytania i podzielenia się ze mną wrażeniami.

Pozdrawiam
Aniela Czerwińska

Link do

Popularne posty z tego bloga

Colleen Hoover - Losing Hope

Maggie Stiefvater - Niepokój

Colleen Hoover - Hopeless